tisdag 5 augusti 2008

Happy days are to come?

Oh ja, idag är en av dem! jag känner mig så lycklig på nåt konstigt vänster. Det har inte hänt något speciellt idag som fått mig att känna så heller. Känns så skönt att bara få känns sig lycklig utan att det ska ha skett något.
Jag kunde inte ana det imorse närjag vaknade.. för inatt har jag drömt massor av hemskheter.. i drömmen dog alla i min familj. bara helt plötsligt dog de en efter en. Jag grät så fruktansvärt i drömmen och det skar i hjärtat.. jag minns att jag drömde att jag låg bredvid min storasyster säng och skrek och grät.. uscha det var ingen trevlig dröm alls, skulle kunna börja gråta nu för jag riktigt känner hur det kändes i drömmen..

Men det ska jag inte göra nu för fram på dagen och nu känner jag bara sån lycka inombords!
Inte alls många dagar kvar på jobbet heller, fem ynka små dagar sen är det slut. Funderar på att baka en tårta och ta med mig sista dagen.. får se om jag hinner göra en :P

Igår var jag och malena till borlänge och ja, jag köpte mig två par till skor :P Köpte ett par förra veckan också så nu har det blivit tre par nya skor på mindre än två veckor.. var ska detta sluta? haha Köpte även en klänning igår som jag är totalt nerkärad i av nån anledning :D

Nu är det nog dags att hoppa i säng och inatt ska jag försöka drömma lite bättre drömmar och så hoppas jag att jag vaknar och är lika lycklig som jag känner mig nu! :)

Over and Out!

//Happy Sofy

Inga kommentarer: