lördag 2 augusti 2008

8 days to go!

Då var det bara att kavla upp ärmarna och kämpa sig igenom de sista dagarna på jobbet. Nu är det bara åtta dagar kvar, sen är det sluuut. Om två veckor är jag kanske tillbaka nere i Kalmar.. de känns overkligt att det kan vara så snart. Eller så kan det till och med vara så att jag är utomlands! det skulle vara himla nice.. och är jag inte utomlands då, ja då kommer jag åka senare i höst för jag ska bara utomlands, det har jag gett mig sjutton på! Jag vill bara åka iväg och vila upp mig, komma ifrån precis allt.. eller ja, inte min älskling då så klart, kommer ju få sån abstines av att vara ifrån honom så många dagar. Får abstines här efter att ha lämnat honom hos mamma nån dag bara. Han är det finaste som finns min elliot. Så gryyymt söt..

Pinnar är till för att tuggas på enligt totten


Nyfiken


Mitt nattsällskap



Elliots rymliga lyxkoja :P




Den finaste av dem alla!




Nu är det dags att leta på sängen, upp och jobba 7-16. Sov så gott!


Over and Out!

//Sofy

Inga kommentarer: