söndag 24 augusti 2008

Kalmar

Yes då har jag kommit till Kalmar för att stanna då. Eller ja, jag kom hit i fredags och har varit fullrulle sen dess. Grillade med några från staben det första jag gjorde när jag kom hit på fredag kväll. Var bara hem å slängde in väskan, Tobben var ju så snäll och hämtade mig vid stationen :)
Igår var det studentpuben som gällde, i overall så klart. Gjorde dock illa mig i knäet å gjorde hål på overallen det var himla onödigt. Men ser man inte kanterna och är klumpig som jag är så blir det ett skrapat knä och ett hål.
Idag har jag varit och fikat med Filip och Lenny. Pratat om hur man tar en fluga med handen, adoption och massa annat. var riktigt trevligt. Så var vi iväg till ikea och hör och häpna, ingen köpte något! Fast hade jag fått min lön så had ejag nog handlat nåt haha
Men nu ska ju jag spara min lön till att åka utomlands och sånt där.

Imorn är det stabsmöte klockan 12 så jag ska väl gå och lägga mig snart så jag kan ta mig upp i hyfsad tid så jag hinner äta innan jag går dit. Kommer antagligen ta sin lilla tid.

hmm ja jag har väl inte så mycket vettigt att skriva just nu tänkte bara uppdatera bloggen lite grann. var ju ett tag sen jag skrev.

saknar min elliot också, han är hemma i Ludvika med lillasyster i en vecka till innan båda kommer ner till mig.

Over and out!
//Sofy

Inga kommentarer: