torsdag 14 augusti 2008

Nästa hållplats: Kalmar!

Då var jag på väg hem till Kalmar. Befinner mig just nu precis utanför Askersund. Bilen är fullpackad med grejjer, jag kan undra hur jag lyckas med att jämt få med mig mer packning tillbaka än när jag åkte från Kalmar? Hur ska allt få plats i lägenheten? hahaha

I alla fall så blir jag bara kvar i Kalmar till på lördag, då åker jag med pappa och Catarina tillbaka till Ludvika. Jag fick inte åka tillbaka till Kalmar redan för mina syskon så nu kommer jag tillbaka och så ska de betala min tågbiljett ner sen.. Alltså, det blir bara en snabbvisit nu men jag kommer komma till Kalmar "permanet" på onsdag eller torsdag. Allt för att göra folket hemma nöjda :P haha

Det ska bli så kul att komma till min lägenhet och sätta upp nya gardiner och lägga i helt nya påslakan isängen, dona och grejja. Jag ska verkligen tvätta mina fönster (som jag typ sagt i ett halvår att jag ska göra hehe). De är så GRYMT skitiga.. men ja, rena ska de bli när jag börjar med mitt donande!
Kommer bli så fint när jag är färdig ^^ Man blir att må så bra av en helt nystädat lägenhet, med nya gardiner och helt oanvända påslakan!

Nu blir det snart fikapaus, för här i bilen blir minsann folk kaffesugna!

Over & Out!
//Resande Sofy

Inga kommentarer: