söndag 3 augusti 2008

Nedräkning

Ja nu är det nedräkning som gäller. Sju dagar kvar på jobbet sammanlagt och troligtvis åker jag till Kalmarstad om två veckor. Jag har en känsla av att min packning kommer bli rätt rejäl hehe Började göra lista över grejjer som ska med redan i början av juli.. som jag sagt förut Sofia = gilla planera. Vill man fördriva tiden på jobbet på eftermiddagen så är det ett ypperligt tillfälle att skriva packlistor.
Idag har det inte varit nån vidare rolig dag på jobbet, det är fasiken inte kul när vissa tanter har vaknat på fel sida. Hej och hå säger jag bara! Fick sätta ner arslet först vid halv 12 ungefär, då har jag varit i gång och sprungit som en tok sen sju på morgonen. Men det är dumt att klaga, jag har ju ett jobb i alla fall :)

Å shit, det börjar ju närma sig nollningen också som jag är med och arrangerar.. kommer bli lite pirrigt men samtidigt skitkul! jag hoppas bara allt kommer gå som planerat :P meen det brukar ju aldrig bli riktigt exakt fast kul, det kommer det garanterat bli!


Nollningsstaben 2008

Over and Out!

//Sofy

Inga kommentarer: