fredag 8 augusti 2008

Sista helgen i Ludvika på länge?

Den här helgen kan mycket riktigt bli den sista som spenderas i Ludvika på länge. Jag kommer troligtvis fara ner till Kalmar på torsdag. Men kan jag övertala pappa så kanske jag blir kvar här hemma i dalarna en till helg men beror på om han har lust att åka veckan efter, det återstår att se. Blir ju ensamt nere i Kalmar, ingen elliot och ingen miia att umgås med eftersom hon är så dum och ska åka nån annanstans :P Men i och för sig så har jag en del att stå i ändå där nere men det skulle vara skönt att få vara hemmahemma bågra dagar till och få vara ledig och göra vad jag vill och hinna umgås lite mer med mina jäntor här hemma. Kommer ju bli party här hemma med massa folk just den helgen som jag (antagligen) åker till Kalmar. Det skulle ju vara skoj att gå på den.

Och ja, nu är det bestämt att det inte blir nån utlandresa v.34 den blir flyttad till senare i höst. Men det bli nice det med. Man ska ju vända det till nåt positivt eller hur miia? :)
Vi drar när mörkret ligger över resten här hemma och kommer tillbaka som pepparkakor hahaha eller ja, miia kan få stå för pepparkakan haha jag blir ju inte så hyperbrun direkt..

Nu ska här snart fikas med Marre!

See ya!
Over and Out!

//Sofy

Inga kommentarer: