fredag 5 november 2010

Ludvika

Då har jag varit hemma i Ludvika sen i tisdags, resan hem gick ovanligt smidigt i alla fall. Inte någon försening eller så. Åkte fram till Örebro där stod lillebror och lillasyster och väntade för att åka till Marieberg för lite shoppning. Letade fram två snygga tröjor åt brorsan och ja, för min egen del blev det inget alls *duktig*.. eller okej, där ljög jag lite. Jag köpte ju faktiskt en hårbottenmassör för hela 19 kr :P

Väl här hemma i Ludvika har jag inspekterat lillasyster Marias lägenhet, hjälpt henne sätta upp lite gardiner och donat lite. Sen har jag mest gnällt om mina eksem som varit hemska de senaste två dagarna, inge vidare roligt och idag när jag skulle ringa hudmottagningen så hade de såklart inte telefontid mellan 13-14 som de annars har alla dagar... förutom fredagar då, så nu har jag lärt mig det. Blir väl till att ringa på måndag istället för så här går det bara inte att ha det. Vill ju inte ens gå utanför dörren för att jag tycker det känns så hemskt.

Får se om jag ska sy stolsdynor åt Anna imorn eller om jag ska träffa my girls, alltså Marre, Malena och Emma. Ta en fotorunda.. får se hur det blir, helt bestämt blir det imorgon.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: