fredag 25 februari 2011

Inte framåt och inte bakåt, eller?

Tror jag blivit lite sämre på att blogga nu igen.. hmm.. är nog för att jag inte har internet på min egen dator hela tiden som jag varit van vid att ha förut. Snor lillasysters mobila bredband emellanåt och nu är hon inte hemma så då passar jag på. I onsdags var jag i alla fall och hämtade mina skor oss skomakarn, nu är de hela igen på okänd tid. Håller tummarna på att de ska hålla en månad eller två :P De senaste dagarna, eller ja sen i tisdags, har känts rätt blä. Ingenting verkar gå framåt. Inte hemsidan, inte jobbsökandet, ingen förbättring på huden, ingenting helt enkelt. Men man måste väl ha nån sån vecka ibland också men de är då fasen inte roliga för det. Har bara tränat två gånger också men blir förhoppningsvis en gång till på söndag innan Marre drar iväg söderut. Jag vill också åka till Malena och hälsa på men det finns det ju inte en sketen chans i helvete att jag kommer få göra den närmsta tiden. Jävla skitliv!
Äsch, ska väl inte vara för negativ. För den lilla pengen jag fick utav pappa, Catarina och Tobias i födelsedagspresent köpte jag ett superfint armband på lindex för 79.90 kr och så ett långt svart linne. Funderar på om det ska få bli en hårtoning också men är drygt att jag måste köpa två stycken förpackningar eftersom att jag börjar få så himla långt hår. Får se hur det blir, har velat fram å tillbaka i veckor känns det som och ändå har jag ju inte tänkt göra nåt radikalt hahaha. Vel-fia nummer ett!
Mitt superfina armband, kommer användas mycket i sommar!

Snart kommer mamsen in och muntrar upp mig lite grann och med sig har hon min lilla soltråle som hon fått låna. Min absoluta favvo-vovve Elliot ^^ Han ska btw få gå och klippa sig hos en van hundtrimmare, min lillasyster kom hem och sa det för nån vecka sen att hon hade bokat tid. 350kr/tim tog de och den där lilla skiten tar det nog inte så lång tid med. Han har ju inte direkt överjobbig päls heller hahaha. Så det var gulligt av min lillasyster att göra det för Elliot, men å andra sidan ser hon ju honom lite som hennes hund också eftersom han bott så mycket hemma hos henne. Nä nu ska jag väl ta och leta på lite jobb och söka, så kankse jag kan komma framåt på nån front i alla fall.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: