torsdag 19 januari 2012

Hipp hipp hurra för jag är 25!

Jajjemen då har jag gått och blivit gammal! (Ooh noo!) haha, nja åldernojjan har väl inte kommit riktigt än :P Hade en mysig födelsedag med fika hemma hos syster Anna tillsammans med syskonen och mamsen. Ååh vet ni vad jag fick av dom?!! EN SYMASKIN! :D nu kan jag sy massor av saker! Jag har redan planerat att det första jag ska sy kommer bli en förvaringspåse till mina salvor, för mina salvor kommer alltid bort! Alla utom min stora propyderm-pump men det är ju för att den är lite svår att lyckas tappa bort när den är så stor. Jag har redan en design i huvudet! Ska nog fasen kolla lite efter nåt litet tyg imorn ^^ Helgprojekt kanske att få klart den? hmm.. we will see about that! :P Sen är jag nog helt på det klara att det finns X antal saker som folket här hemma vill att jag ska sy å grejja med hahaha Vad lägligt att jag fick en symaskin då ;P Nee men jag är supernöjd med att ha fått en symaskin! Å den är bara min ^^ Hämtade ut den idag på spelstallet och den såg så fin ut så! Ska testköra den i helgen i alla fall, sen får vi som sagt se om det blir en salvpåse också :P

Igår bjöd jag tjejorna på lite födelsedagsfika å så fick jag en fin present av dom ^^ Jag fick ihopvikbara ballerinaskor! :P Hur bra som helst när man går i högklackat och när man blir trött i fossingarna så kan man bara dra fram sina ballerinaskor, verklar ut dom, sätter dom på fötterna och voila! man slipper ha ont i fötterna! Väljer man att ha skorna i den finuliga förvaringsväskan som man får med så kan den vecklas ut till en bag som man kan lägga i sina skor som man har på sig =) Smidigt värre! ^^ den är så stor att man får plats med gummistövlar om man så önskar hihi


Tack så jättemycket! ^^

Ska ta egna bilder sen och visa bättre men har inte hunnit med det riktigt bara.

Love
//Sofy


Inga kommentarer: