tisdag 3 januari 2012

Ett inlägg

Jag har haft en Anna som tjatat å tjatat å tjatat om ett blogginlägg. Jag har fått beordning om att skriva ett inlägg var tredje dag och det är tydligen MINIMUM ;P hahahaha Min syster är rolig hon.

Jag är i alla fall nere i Kalmar nu och firade in det nya året här nere. Började med middag hos Anna och Robin, Anneli, Johanna, Jenny och Niklas var där också. Var supergod mat, och jättetrevlig efterrätt. Hallonsorbet med mousserande vin, lite sötare vin. Himla gott var det *slurp*. Efter middagen blev det fest hemma hos Jenny och Niklas. Vid tolvslaget drog vi ut till sveaplan och kollade på alla fyrverkerier och skålade massor! Jag och Viktor följde med tillbaka till festen en stund innan vi drog oss hemåt. Det var fullt party hemma i Viktors hus men jag hade inga problem med att somna ändå, slocknade typ 2 min in på ett avsnitt av big bang theory ^^ Dagen efter mådde jag oförskämt bra, var på sånt himla bra humör! :D Jag var helredo för att dra igång ett nytt år med massa bra saker som väntar hihi.

Idag har jag reashoppat tillsammans med Anneli, det var väldigt trevligt. Gjorde några fynd! En jättemysig fleecetröja som är chockrosa!! :D för endast 75 kr ^^ I like alot! Sen inne på bikbok skulle jag och Anneli köpa 3 basicplagg och betala för 2 (de brukar ha sån kampanj på deras basicplagg) för Anneli behöve ett linne och ett par leggings och ajg ville ha ett par mörk gråa leggings MEN när vi skulle betala så sa kassörskan att på de gråa leggingsen så fanns det ett annat erbjudande också, 3 st för priset av ett par!! å vad gör jag? Jo självklart tog jag 3 och betalade för ett par! Jävligt nice ^^ Jag är nöjd.

Mitt ena fynd :D

Ikväll har jag och Viktor spelat ps3, bilspel. Jag vann några gånger iaf :P moahaha.. nu blir det nog sängen!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: