onsdag 4 januari 2012

"Regn å piss å blåst, 340 dar om året!"

Blev att tänka på Johan Glans och ett klipp från parlamentet när jag skulle skriva min rubrik idag. Tänkte skriva regn och blåst och då dök det här klippet upp i huvudet på mig:


Johan Glans han är bra rolig han :P haha. Jaja tillbaka till det jag tänkte skriva en rad eller två om eftersom att det är så himla intressant (hosthost), vädret. Inatt har det blåst som satan här nere i Kalmar och det gör väl det nu också men inatt vaknade jag flera gånger av blåsten och jag bara väntade på att höra ett brak från att ett träd dragit omkull. Men det kom aldig nåt brak och nu regnar det och blåser och min planerade morgonpromenad blev faktiskt indragen. Jag tyckte inte att det var värt att gå en promenad med regn som regnar vågrätt istället för lodrätt helt enkelt.

Imorn blir det till att åka norrut för lite skidor i sälen och få se lite underbar snö stället för blåst och regn ^^


Love
//Sofy

Inga kommentarer: