söndag 15 januari 2012

L to the A

Tjipp tjopp imorn drar jag in till stan och säger hej till AF! Det är väl egentligen det enda ärendet jag har imorn i stora la stada ;P Kommer dundra in och väcka systeryster imorn vid 7-tiden moahaha! Kanske se om vi kan åka till mamsen en sväng under dagen ^^ Måste se om det finns lite mer Elliotmat i stora lådan hos mamma. Så kanske vi kan svänga förbi vid annapanna och ge henne sin lite försenade födelsedagspresent, det skulle vara roligt också :P

Blir nog en morgonpromenad när jag kommer in till stan sen en möjligtvis en kort solning på några minuter för att försöka hjälpa min arma torra hud. Jag och Elliot tog oss ju en långpromenad idag på en timme ^^, Så skulle jag väl kanske kika efter nån liten födelsedagspresent till min papa också, alla fyller år i januari.. hualigen..

Nej, nu blir det natti!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: