onsdag 15 oktober 2008

En onsdag

Idag är en onsdag. Kanske inte så speciellt tänker många men det är faktiskt så att den här onsdagen inte är den onsdagen som var förra veckan och det är definitivt inte den onsdag som kommer nästa vecka. Den här onsdagen är onsdagen som är två dagar innan malena kommer hit och vi ska busa!

Dagen började inte så superbra direkt. Skulle steka mina ägg som vanligt imorse och vad gör jag om inte knäcker ägget så nästan allt hamnar utanför pannan, great! Ägg är ju så lätt att torka också eller kanske inte alls. I alla fall inte på min spis. Dagen fortsatte med att jag satte på mig kläder ut och in men det hann jag i alla fall upptäcka innan jag gick utanför dörren. Men efter dessa två små missöden på morgonkvisten så har dagen varit relativt bra. Förutom att jag höll på att få damp på datorn en sväng och jag kände för att kasta ut den genom balkongen.. men ja det gick ju över rätt snabbt som tur var.

Idag var det faktiskt rätt roligt i skolan också, suttit och tecknat på förmiddagen ute bland höstträden. Var lite kallt ett tag men det var roligaste dagen i skolan på ett tag i alla fall :)
Så har ju självklart jag och miss miia varit på nordic och kört järnet på den där jobbiga trampmaskinen, 55 min på den och man kan känna sig väldigt duktig! och rätt svettig kan ju tilläggas haha

Ja, mycket kan man få gjort på en onsdag och idag är ju som sagt inte vilken onsdag som helst! Nu ska här sovas för att sedan gå upp vid 7 och ha lektion vid 9. Då ska det bli mer rita av *tjoohoo*

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: