lördag 25 oktober 2008

Lördagkväll.. igen? haha

Lördagkväll är det nu och när den här dagen började hade jag väl inga direkta planer på att göra nåt vettig idag.. bara slappa och gosa med min elliot var vad jag hade tänkt och det har jag gjort också :) men när eftermiddagen och kvällen smög sig på ja, då började jag känna att jag är danssugen och därmed är det nu bestämt att jag ska ner till kåren för att shakea lite rumpa :D
Kommer säkert vara asmycket folk ute idag också när man precis fått pengar och det är ju alltid skoj med lite folk haha bara de håller sig i från att trampa på mina fossingar :)

Jaja nu ska jag göra iordning allt med totten så att jag kan gå till min buss i bra tid så jag slipper stressa.

Ha en underbart trevlig kväll, det ska då ajg försöka ha!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: