torsdag 30 oktober 2008

En torsdag..

En liten höststorm har dragit in över Kalmar idag.
Fast dagen började rätt lugn, jag gick hem till Cissi vid 11-tiden och då blåste det väl lite grann och var lite kyligt men inte värre än så. Men när vi gick från Cissi till skolan som tar runt 5 minuter, om ens det, så började det regna och blåsa ännu mer.
Skolarbetet blev inte så jätteeffektivt måste jag erkänna, målade två papper lila.. hjälp! vad dåligt av mig. Men vi har projektarbete nu så jag hinner nog fixa ihop det jag tänkt mig.. om jag har tur. I alla fall så satt vi och drack lite kaffe och käkade kanelbullar, som btw jag och Tobben bakat för nån dag sen, och tjålade lite skit. Det var trevligt sen tog vi oss en vända på stan i blåsten och regnet, usch och fy så ruggigt det var! Kan tillägga att senare idag när jag och Elliot skulle ut på promenad så var det en viss liten hund som absolut inte tyckte att det var promenadväder, stackarn..

Kom just att tänka på när jag satt och läste igenom mitt "superintressanta" inlägg. Undrar vilka det är som läser just min blogg och varför. Jag vet själv att jag kan läsa många andras bloggar och vissa måste jag bara säga är så otroligt tråkiga men jag läser dom i alla fall. Men det beror väl på att jag är för nyfiken för att sluta, jag menar det kan ju hända att det skrivs något som faktiskt är intressant nån gång. Och ja, du såg rätt jag skrev att jag är för nyfiken.. För det är nåt jag faktiskt kan erkänna att jag är.
Jag skulle nog klassa det som jag skrivit tidigare i detta inlägget som en smula tråkigt kanske, fast för andra kanske det är intressant. Alla tycker vi ju olika!

Tack för idag, slut för idag!

Just det.. jag har fortfarande ett leende på mina läppar av någon anledning och jag fortsätter njuta av det!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: