måndag 20 oktober 2008

Ännu en ny måndag

Ja idag är det då måndag igen.
Har haft en trevlig helg med lite besök av Malena. Hon kom hit i fredags och åkte hem idag. I fredags drack vi lite vin och drog till puben och käkade det hela slutade med fest hos cissi och efterfest hos svärdman. Ja sen blev det lördag då den planerade festen skulle hållas.. den var skoj med lite singstar och trevligt folk.
Några citat som uppkommit i helgen:

"Din jävla bitch! Men en bra bitch"

"Var är min hundkreatur?"

"Du har ju inga bokstäver på ditt tangentbord!!"

"Varför ringer du när jag inte hör vad du säger?"

"Ska vi äta på mcdonald?" och så pekas det på sibylla..

"Sofy, vilken bred rumpa du har" Ja tillslut var min rumpa helt plötsligt så stor att det inte skulle behövas nåt släp på en bröllopsklänning och jag skulle få bakljus och varningsljud när jag skulle backa hahahaha

Det har även tjatats en hel del om att det finns system i stockholm :P hahahaha Stackars Richard!

Igår fick jag ett ryck och beställde en bärbar dator :D Har velat haft en rätt länge och bestämde mig helt enkelt för att göra slag i saken igår. Hoppas på att få den i veckan.

Ja och annars då? Jo då.. jag känner mig på nåt vis helt hopplös och uppgiven. Börjar få tillbaka den starka känslan av att vilja flytta. Vad ska jag göra åt mig själv egentligen?
Undrar om det skulle hjälpa om man försökte banka in lite vett med en stekpanna eller nåt sådant??

Over & Out!

//Hoppelösa Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

wiee jaaa trevligt besök :D
Det får vi ta å göra om snart igen ;)