tisdag 28 oktober 2008

Solen lyser..

Miia kom hem! Här i Kalmar är det ju jättevarmt och soligt, hela 32 grader i skuggan! ;P
Dessvärre tror jag inte att mitt försök till att övertala fröken miia att komma hem före fredag lyckades. 32 grader var ju att ta i lite ;P Men soligt och skönt var det ute idag på min lång promenad med elliot i alla fall så det stämde :)

Efter den långa promenaden fick elliot duscha lite och sedan borstas och så blåste jag lite försiktigt med hårfönen på honom men han ville helst bara leka med den haha söt som han är..
Har fått ett ryck och håller på att städa hela lägenheten nu och klockan 4 är det dags för tvätt.

De senaste dagarna har det kännts som att jag gått runt med ett leende på läpparna. Vet inte riktigt varför men jag tänker njuta av det så länge det varar för det var längesen.

Nu åter till min effektiva dag :P Städ, tvätt, teckna till färg och formkursen, bestämma vad jag ska göra som projekt, softa med elliot och tillslut däcka i sängen.



Love
//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett tappert försök....:P Men jag tvekar lite och smetar in mig med lite brun utan sol istället;)
Hehe men på lördag då jeklar!
Hihi