måndag 26 december 2011

Over

Då var julen över för detta året. Känns inte riktigt som det redan varit jul, jag menar all snön försvann och det är hur många plus på termotern som helst. Så ja, julkänslan hann inte riktigt infinna sig meen tja, bättre lycka nästa år :P haha. Elliot var i alla fall hur stilig som helst på julafton i sin sammetsfluga! Nu är det snart nyår och då önskade jag att jag kunde dela på mig så att jag kunde vara på flera ställen samtidigt. Får se vart jag hamnar någonstans helt enkelt.

Jaha, ikväll var tanken att jag skulle försökt ta mig in till stan men har man ingen bil så är det lite svårt. Så nu blev inte kvällen riktigt som jag hade hoppats på och vad gör man då? JO mina vänner, då gör man det till något bra i alla fall! :P Jag ska mysa ner mig med en film och så får det faktiskt bli lite chips och dipp till det. Det är ju inte varje dag det blir chips med dipp, jag älskar ju att dippa med gurka MEN ikväll blir det andra bullar :P Omväxling förnöjer... eller hur var det nu igen?

Bjussar på en ny favvolåt of mine:



Just det! Imorn kommer Viktor hit :D
Bild från hjärtslaget 
Love
//Sofy

Inga kommentarer: