fredag 11 juli 2008

Anledning, vad är det?

Måste det alltid finnas en anledning till att som man gör? Kan man inte bara få göra saker utan någon anledning och bara ja, bara göra saker.
Av någon anledning har jag bara lust att go wild.. det känns som att det är så mycket som är inlåst i kroppen och som bara dundrar inombords och vill ut. Jag har nog hållit tillbaka mycket för att jag respekterar andra så mycket och för att jag aldrig vill såra någon medvetet och nu måste så mycket av det jag hållit tillbaka bara ut.. Jag vet nog bara inte hur jag ska göra det, hur jag ska släppa ut det. Men ja, när jag väl gör det så kommer det nog märkas..
Jag vet inte vad det kommer innebära, jag kanske kommer bli mer egoistisk som så många andra här i världen..
Nej om jag skulle sluta svamla om massa dravel nu och ta och göra nåt vettigt som att kanske åka in till murrey och spela lite guitar hero.

Bye all!


Over and out!
//Sofy

Inga kommentarer: