torsdag 17 juli 2008

Huvudvärk

Dagen började ju då strålande med huvudvärk som skar i skallen som knivar. Är verkligen inte roligt att vakna av att det skär i huvudet på en. Kan få sån där huvudvärk nån gång ibland och jag vetatt det spelar ingen roll vad jag än gör eller om jag tar värktablett så blir det inte bättre. är konstig huvudvärk.. skär liksom i huvudet när man böjer sig, nyser eller gör någonting hastigt. Men jag kan vara glad att efter 18 ikväll ungefär så började det släppa iallafall så nu är det nästan helt bra :D
Det har ju nu resulterat i att jag blivit lite pigg. För att roa mig resten av kvällen så ska jag nog spela guitar hero med lillebroder.. måste ju fan spela lite nu så jag kan komma upp på hard :P
Lagom till jag kommer upppå det såska jag väl åka tillbaka till Kalmar utan guitar hero.. får hel enkelt köpa mig ett eget :P är ju beroende framkallande de där spelet.

Ja idag skulle iallafall föreställa vara min enda lediga dag på veckan men det var drygt att ha huvudvärk på den dagen men hade väl varit ännu jobbigare att ha det på jobbet. Jaja, jag har i alla fall hunnit utträtta några ärenden idag. Har varit till polisstationen och fixat mig ett pass. Ja jag och gullpia ska juta och dra utomlands runt vecka 34.. får bara hoppas allt går i lås! *håller en tumme* Känns verkligen som en semester skulle sitta fint.. I need it bad! hahaha

Hmm det var ett himla tjat på lillebroder så jag får väl ta flytta arslet och ta datorn med mig härifrån.. Jag skriver väl nåt mer dravel en annan dag!

Pussheej, over and out!

//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan komma till lilla mig och spela guitar hero :D har bara en gitarr än så länge.. men det är kul ändå tihi