onsdag 16 juli 2008

Jobb och bus

Jajjemen då har jag börjat på första av mina två (av mig kallat) helvetesveckor på solgärde. Har jobbat hela veckan hittills men imorn är jag ledig.. samla kraft inför helgen med mina 11 timmars pass. Sen ledig måndag och torsdag nästa vecka och sen äntligen veckan efter det ledig tre dagar på raken :D Längtar tills dess, sen är det fasiken inte långt kvar till jag jobbat klart och ska ta mitt pick och pack för att dra till Kalmar! Längtar tillbaka till min lägenhet som sjutton och till nollningen.. det kommer bli superkul! :D

Efter jobbet idag tog sig jag och elliot en liten tupplur innan vi tog tag i resten av dagen som har bestått av bus, bus och mera bus. Vi har spelat fussball, kastat pipleksaker, lekt med katten, klippt lite på pälsen och så har elliot självklart legat i mitt knä här framför datorn.. det är det bästa stället att ligga och ta powernap på enligt elliot.. det enda jobbiga med att ha honom i knäet är att han ska ligga med huvudet på min arm så det blir svårt att skriva på datorn samtidigt hahaha han är så himla söt.. när han tittar på mig med sina små ögon smälter jag ju..

För någon dag sedan fick jag en snilleblixt gällande gullpias present som hon ska få när jag kommer tillbaka till kalmar.. det kommer bli kanoners, hoppas jag :P haha

Nu snart är det dags för en lite längre promenad med min lilla tott!

Over and out for now!

//Sofy

Inga kommentarer: