lördag 5 juli 2008

Ledig!

Yes, då var man ledig två hela dagar woohoo! Känns skönt att vara det. Nästa vecka jobbar jag måndag till torsdag och sen är jag ledig fredag till söndag. Och sen, ja sen börjar mina två helvetes veckor på demensboendet i Sunnansjö. Jobbar nästan hela veckorna och helgerna är fullbokade med jobb, jobb, jobb.
Men just nu är jag leeeedig så jag spar de där som kallas bekymmer till en annan dag! Jag tar dem när de kommer finns ingen anledning att sitta och fundera i evigheter innan. Så nu när jag är ledig så spenderar jag dagen med att leka med elliot och ikväll blir det partyparty in la stada med murrey och sparkling jordgubbsvin är det som kommer drickas *mums*. Festen ligger hos linn och där lär det väla vara fullt i lägenheten så det blir nog skojsigt värre.
Nu är det dags för mat och sedan brumma iväg till mammi som ska vara barnvakt åt ellioten.

Have a great evening cause I will!

Over and Out!

//SofyTofy

Inga kommentarer: