tisdag 29 juli 2008

Happy!

Andra dagen av de tre lediga dagarna och jag njuter för fullt. Helt underbart att vara ledig så många dagar på raken! Idag har jag lekt med elliot på förmiddagen och på eftermiddagen blev han lämnad med lillasyster och jag drog i väg med storasyster till Borlänge för att ta en shoppingrunda. Hittade dock inte så mycket men jag fyndade ett par skor i alla fall. Halva reapriset, we like!
vet inte vad morgondagen kommer att innehålla men bra kommer den säkert bli, jag är ju ledig :D kanske ska köra iväg min lilla skruttisbil till morbror Göran för lite omsorg och sedan blir det besiktning på fredag.. tror dock inte att den kommer gå igenom, rutan måste säkerligen bytas och nåt mer smågrejs. Men kan ju få köra med den en månad i alla fall. Man ska fan inte ha bil egentligen, det kostar bara massa pengar.. jag fattar inte hur man orkar ha en bil som drar typ en liter per mil. Ska man ha bil ska man ha som min lilla skruttis som drar halvlitern ungefär :) då kan man i alla fall åka ett tag innan det behövs tankas igen hahaha

Jahapp, undrar om jag skulle försöka få tag i den där fröken miia för att höra om vi ska åka utomlands eller hur vi ska ta å göra :P Jag måste ju planera hahaha.... jag har nog kommit fram till att jag är mycket för att planera, eller ja i alla fall planera på ett ungefär. Jag gillar att ha lite koll på läget.

På fredag kommer Malena tillbaka till goa dalarna :D
Då ska gänget samlas för en trevlig utgång förhoppningsvis. Lite mat och sommarkrogen, det blir trevligt de! Synd att jag inte hittade nån ny klänning att ha på mig då.. men det gör la inte så mycket, får väl rota lite i garderoben :P


Nu väntar sängen, tvn och elliot!

Over and Out!
//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh är Gullan på G att få åkas med :D wiee.. lilla söta gullan :P