torsdag 22 januari 2009

Bättre?

Kan hända att veckan börjar bättra sig men jag är inte riktigt säker än men det känns lite bättre i alla fall. Vet inte varför veckan har varit som den varit. har känts helskumt.
Alla veckor i livet kan ju inte vara underbara i och för sig men denna har varit åt skogen.. Har kännt mig så arg och trött på sistone, jag kanske är arg på livet vad vet jag. Jag är kanske på väg att bli en bitter kärring som sitter och gnäller och svär över allt och ingenting men som i själva verket är bitter över sig själv och känner sig värdelös.
De saker jag känt de senaste dagarna är inge trevliga alls och jag hatar, HATAR att känna så. Verkar ha kommit in i en period där jag klankar ner på mig själv inombords...
Men som sagt, idag har det inte varit fullt så illa som de senaste dagarna så jag har väl helt enkelt bara haft en dålig vecka.. för idag har jag ju till och med börjat sjunga och spela musik igen :D

Kanske skulle ta och försöka röjja upp i min lägenhet som ser ut som ett bombnedslag. Skulle egentligen ha gått till skolan men jag hoppas på att jag hinner det imorn innan tacksittningen är. Jag måste hinna göra en liten matlåda till imorn också..

Hej hopp!

//Sofy

Inga kommentarer: