onsdag 14 januari 2009

Kan det bli lördag nån gång?

Idag är det då onsdag vilket innebär att det är tre dagar kvar tills det är lördag. Och då kanske folk tänker, jaha och vad är det med det då? Jo, då är det ingen vanlig lördag inte. Då är det Super Hero - partylördag at my place!
Då förvandlas vi till superhjältar (och em del till deras fiender) för en kväll.
Kommer bli så roligt att se hur alla kommer se ut. Jag vet vad några ska vara utklädda till och det ska bli kul att se hur deras out-fit ser ut på.
När vi nu ska bli så larviga i trikåer och allt så ska vi nog även ta och bli lite barnsliga på mitt partaj, det innebär alltså att vi ska leka lite lekar.

På fredag kommer malena hit för att vara med på partajet på lördag. Så vi ska planera lite på fredagkväll och sen ska vi käka god middag innan alla kommer på lördag och så förhoppningsvis få på oss våra out-fits och se grymma ut haha eller nåt sådant :P larviga kanske?

Jaja, nu är det bara att invänta lördagen och fredagen då så klart när ca..jag menar malena, kommer hit :P
Ska kämpa på med lite saker i skolan tills dess men det känns ack så icke motiverande att hålla på med det nu men nu är kurserna slut den här veckan så det måste så illatvunget bli gjort.

Over & Out!

//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa imorrn kommer jag och hälsar på :D å larvig kommer jag se ut ja ;) haha