fredag 16 januari 2009

Fredag!!

Yes, idag är det fredag! :D
Sitter i skolan och har faktiskt gjort klart allt som skulle in i den ena kursen och skickat iväg det till peter. Känns jävligt skönt att ha fått bli av med alla de där ritningarna och allt annat som skulle skickas in till honom så slipper jag tänka på det i helgen.
Skulle träffa Cissi här i skolan vid 11 men som vanligt så är jag väl sån tidsoptimist så jag gick försent hemifrån så jag var väl här vid kvart eller tjugo över. Kändes som att det mesta gick i slow motion när jag skulle sätta på mig kläderna och traska iväg hit. Ja det kan ju inte alltid gå snabbt och smidigt direkt.

Inom en timme kommer malena komma hit också.. ja så jag och cissi ska väl masa oss iväg till giraffen och gå in på bolaget (som cissi så fint säger att det heter) hahaha

nej nu är det dags att gå!

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: