måndag 5 januari 2009

Mot Kalmar

Då sitter jag i bilen och är på väg mot Kalmar igen, just nu befinner jag mig strax utanför Örebro så det är en bit kvar. Ingen Elliot fick jag med mig hemifrån heller. Jag blev förbjuden att ta med honom ner samtidigt som jag åkte. Var lite krig där om honom ett tag men jag slöt ett fredsavtal genom att låta honom vara kvar hemma januari ut men sen SKA han vara hemma hos mig. Då går det inte att övertala mig till något annat och så är det bara.
Har en hel del att göra nu när jag kommer hem igen. Får leka plugghäst 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan och sen blir det nog klart. Okej, jag överdriver lite men det känns som att det skulle behövas så mycket tid.
Sen ska jag göra klart min utklädnad till mitt Super Hero party. Drömde förresten om det för nån natt sen. Drömde att jag inte hunnit sminka mig eller gjort klart min utklädnad och alla kom men ingen var utklädd och allt blev bara kaos. Ska tillägga att på dagen innan jag gick och la mig så var jag till en tygaffär för att leta tyg men hittade inget. Jag tror att det är därifrån jag fått min dröm. Men förhoppningsvis så kommer partyt bli skoj och INTE som i drömmen hahaha.

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: