onsdag 7 januari 2009

En onsdag

Idag var tanken att jag skulle gå upp vid halv åtta, det gjorde jag inte. Jag låg och drog mig till kvart över 8 så jag kom inte till skolan fören vid 10. Men hade ju ingen lektion direkt så det var ju absolut inte hela världen. Sen kom cissi och vi kämpade på med de där jäkla pdf-filerna som vi ska göra i sketch-upen. Jag gjorde klart två stycken så nu har jag bara en kvar. Jippie!
Fikade lite med Cissi och tjålade lite skit, det var väldigt trevligt :)

Vad har jag mer gjort idag då? ja inte så jättemycket, lagat mat och faktiskt glott lite grann på tvn. Det händer ju inte så ofta att jag gör det. Skulle behöva städa men jag ignoererar det en liten stund till innnan jag sätter igång med det. Jag var ju så duktig och började riva i garderoberna igår och stökade till och så hann jag aldrig färdigt igår. Hann bara byta ett par gardiner och röjja undan lite julsaker. Ska nog ta och slänga ut pepparkakshuset också sen.. står bara och är dammigt och lite ivägen :P

Neej jag ska väl ta och sätta lite fart, det blir ju inte städat av sig självt.. tråkigt nog :P

Over & Out!

//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får försöka traggla vidare med de sista uppgifterna imorgon om han nu lägger upp måtten :S
Annars gör vi pennan.

Puss <3