torsdag 8 januari 2009

No one wants forever?..

Jag har förälskat mig i en låt sen igår, allt förutom mot slutet av låten där den blir förstörd..
Låten ger mig rysningar i hela kroppen.. det är låtar som denna som gör att jag vill kunna spela något instrument. Då skulle jag sitta i min vrå och spela och sjunga och alla känslor som jag får av att höra låten skulle sprida sig till mina fingertoppar och föra det vidare till instrumentet.
Jag borde köpa mig en keyboard som jag har velat göra i så många år. Förstår inte varför jag inte gjort det... men den dagen kommer då jag har min keyboard här och kan sitta i min vrå och spela för mig själv..

För att ni som läser ska veta vad det är för låt jag pratar om så är här en länk..

http://www.youtube.com/watch?v=TBEWw9WTMu8&feature=related

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: