onsdag 28 januari 2009

Sovmorgon

Idag när jag hade gått upp ur den sköna sängen och stod i morgonrocken och lagade matlåda (ja, jag stod imorse klockan 07.00 och gjorde matlåda) fick jag ett sms av miia om att vi inte skulle åka till nybro utan istället sova ut idag och ta det lite lungt och ja, så blev det. Gick och la mig igen när jag hade kokat klart riset och sov ända till 12.30. Det behövde jag verkligen. Har varit så sjukt trött i en veckas tid. Känner mig fortfarande trött dock men en dags vila behövdes.. men för att jag ska känna mig helt pigg och kry igen känns det som att en veckas sömn skulle behövas. Men det har jag inte tid med nu så det får väl skjutas på framtiden de där med vila och egen tid..

Har varit med mia på stan idag och kollat på massa saker. Köpt en ny hoodtröja, precis vad jag hade bestämt att jag skulle köpa och så mycket mer blev det inte för min del eftersom att jag lever väldigt fattigt denna månad. Så kan det vara ibland... såg dock väldigt många snygga skor men man kan inte alltid få allt man pekar på :P

Jag vill så fruktansvärt gärna åka iväg nånstans.. utomlands.. jag behöver det, jag måste vila upp mig och få koppla bort allt och vart gör man inte det bättre än utomlands? Ligga på stranden,slöa och bara inte känna en kotte..

Nu ska jag äta nåt och sedan blir det väl att försöka göra klart den där förbannade pennan helt och hållet så har jag det ur världen iaf! Det jävliga är att jag har asont i huvudet.. himla skit..

Over & Out!

Sofy

Inga kommentarer: