tisdag 20 januari 2009

Jahaja...

Borde väl ha uppdaterat bloggen tidigare men har bara inte blivit av. I lördags fyllde jag år och det var dags för super hero party. Det blev väldigt roligt, tack allihopa som kom och gjorde kvällen till vad den blev!
Alla hade varit så ambitiösa och verkligen gjort snygga out-fits, alla var superfina!
Borde lägga upp lite foton men har inte lagt in mina bilder ännu, kanske snor några av malenas så länge.. och miias... och så blev det..




Tårta som jag fick utav miia och richard :D


Poison Ivy



Kapten Jäger



Hulken..



Beerman



Powerpuff pingla & Syndrome



Madness girl & Princess girl



BlueBitchAvenger & SuperHeroDog


Catwoman



Poison Ivy lägger på lite, öhm gift?


---


Söndagen spenderades med malena och lite filmtittande plus den nästan obligatoriska pizzan och colan. Tråkigt nog försvann helgen för snabbt och besöket åkte hem på måndag morgon lagom till jag skulle åka till skolan vid nio.

Igår kväll och idag har inte alls känts någe bra.. jag vet inte riktigt varför. Jag känner för att dra för alla gardiner, släcka ner hela lägenheten, ligga i sängen som förlamad och bara ja försvinna.
Varför känner man så där ibland för? Eller ja, varför känner jag så där är väl snarare frågan.. jag vill inte se en endaste människa, inte träffa på en endaste människa, inte prata med en endaste människa,...
Har tappat lusten att åka på hjärtslaget, har tappat lusten att göra något skolarbete what so ever, har ingen lust att hålla ordning hemma, ingen lust att gå på tacksittningen som är på fredag.. sammanfattningsvis motivationen till någonting är alltså lika med noll. Noll, noll, noll och åter noll..
Men jag har inte tid att tappa motivationen, jag måste kämpa vidare för att inte hamna ännu längre ner.. jag ska försöka ta mig igenom det sista jag har kvar i min föregående kurs som det är deadline på den 25e. Jag vet bara inte om jag har orken.. jag bara orkar inte försöka med någonting längre.. men jag måste!


Over & Out!

//Sofy


Inga kommentarer: