tisdag 27 januari 2009

Skolan

Sitter för tillfället i skolan och har gjort det i cirka 2½ timme nu. Håller på att fixa min ballografpenna som vi hade i uppgift att modellera i 3ds max i visualiseringskursen. Har suttit och pillat med smågrejjer nu och snart tror jag att jag kommer ge mig med det och att det får duga som det är nu. Orkar inte hålla på nåt mer med att få det att se lite glansigt ut här och där. Ska ju animera ihop pennan också men det kommer jag nog inte hinna klart idag. Måste hem och göra iordning en matlåda till imorn sen måste jag duscha och sen sova för att sedan gå upp vid 7 imorn för 8.15 går färden mot nybro och designkursen. Jag gissar att jag kommer vara lika död som jag varit de föregående dagarna när jag sitter uppe så länge och sedan måste gå upp tidigt.
Känner att det skulle behövas en eller helst två dagar där jag bara kunde koppla av och inte ha så mycket som snurrar runt omkring mig och inuti huvudet. Det absolut bästa och skönaste skulle vara att åka iväg nånstans, utomlands.. sol och sköna dagar och inte en kotte som man kände.

Jaja.. så här ser pennan ut för tillfället, i tusen delar :P



Nu ska jag ta och brumma iväg hem, mia och richard var ju så himla söta och lät mig låna bilen ^^

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: