måndag 8 november 2010

Äventyrshelg och nya tag

Helgen har passerat som nog alla har uppmärksammat. I helgen har Malena varit hemma och i lördags blev en riktigt tjejdag tillsammans med Malena och Marre och även Emma deltog en liten sväng. Vi bestämde hos för att rasta kamerorna i lekparken vid Skuthamn och sedan vidare in i skogen. Var en trevlig dag. Blev en till sådan halvdag på igår också men då utan Marre och bara jag, Malena och Emma. Fast då var vi inte i nån lekpark utan vid ett utkiksstället och i skogen vid diverse gruvhål. Var superfint väder och frisk luft var bara underbart skönt att få. Så har jag legat och hållt i mig i en rot vid ett stup, allt för fotokonsten hahah eller nåt... okej, det var väl inte ett riktigt stup men i alla fall en rejäl sluttning.


Idag är det måndag och nya tag ska tar, nu ska här sökas jobb till 200% eller något i den stilen för jag ska inte läsa min ena kurs för jag vill inte tillbringa tre dagar i veckan i Borlänge fram till januari, det kommer nog inte fungera så bra. Har hittat någta jobb jag ska söka i alla fall men är inte världslätt att få något. Men man ska vara positiv ändå, livet blir en aning lättare om man är positiv istället för negativ, får se hur länge jag kommer vara positiv :P hahaha


Love
//Sofy

Inga kommentarer: