måndag 15 november 2010

Working 9 to 5..

Okej, inte riktigt än men jag satsar på att skaffa ett jobb i alla fall. Slängde iväg två ansökningar igår kväll till rusta i Kalmar och Coop i Stockholm. Jag är så fruktansvärt trött på att plugga så att kroppen verkar bara skrika neeeej så fort den hör namnet på min kurs. Hualigen hur ska jag ta mig igenom den, jag måste verkligen fixa den. Och jag måste VERKLIGEN fixa mitt ex-jobb. Fan blir så irriterad på mig själv...

Jag har i alla fall tagit mig ner till Kalmar nu, åkte till Örebro med pappa i lördags och sov hos Catarina. Sedan tog jag ett tidigt tåg till Sthlm för att få åka med Viktor och hans päron ner till Kalmar. Mycket roligare att ha sällskap när man ska åka så långt, hatar att sitta på ett tråkigt tåg helt själv som dessutom var och varannan gång är försenat. Nu ikväll ska jag försöka göra två av mina skoluppgifter som ska in på torsdag och även söka nåt jobb till.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: