tisdag 16 november 2010

Lite effektiv dag.

Idag har varit en ganska effektiv dag tycker jag. I alla fall för att vara jag (den senaste tiden). Eller dag kanske jag inte ska säga, snarare eftermiddag och kväll. Det hela började med att Viktor var lite tråkig (förlåt men det var du faktiskt :P), han låg och sov typ två timmar och jag hade myror i brallan och orkade inte sitta inne och titta på när han sov och jag hade ingen lust att lägga mig och göra han sällskap heller eftersom att kroppen inte ville ligga still. Jag snodde hans nycklar och smög iväg ut, stegade iväg mot netto för att köpa jäst och blockchoklad. Jag kom fram till igår att jag skulle baka chokladmuffins med hallon i och även egna tekakor. Chokladmuffinsen blev av idag men tekakorna får vänta till imorn eller så.

Sen drog Viktor iväg och tränade vid 18-tiden så då bestämde jag mig för att inte vara sämre så jag drog iväg på en joggingrunda som tro det eller ej, gick
rätt så bra. Jag joggade nästan hela vägen. Blev 3,5 km i alla fall. Sa till mig själv innan jag drog iväg att jag kunde vara borta i 40 min så att jag skulle hinna börja med maten innan Viktor kom hem och jag var hemma efter 35 min. Joggningen gick inte så väldans fort men det var fortfarande joggning så jag är nöjd ^^
Jag är(som Malena) big fan av rita- och mätfunktionen på eniro.

Så det jag har hunnit med denna eftermiddag/kväll är följande: Promenerat till affären och handlat, bakat chokladmuffins, tränat, duschat, lagat mat och avslutningsvis har jag lyckats göra en skoluppgift i indesign också. Nu är jag ganska nöjd för idag. Ska avsluta den med att få massage av Viktor som han lovade om jag pluggade lite :P Jag har det bra jag hihihi.. ibland iaf...


Love
//Sofy

1 kommentar: