måndag 22 november 2010

Snöstorm?


Jag citerar SMHI: "Nu kommer snöstormen!". What? vilken snöstorm? ja hit till Kalmar har den då inte kommit än men man vet ju aldrig, sägs ju att den kan komma imorn. Men imorn passar inte så bra för då står det joggning på schemat :P Men jag ska fan jogga även om det snöar så det så och jag ska fan klara min runda snabbare än på 35 min :P det är mitt mål imorn!

Idag har jag varit iväg och hälsat på Anna och fikat en vända. Eller fikat å fikat, hon bjöd på goda våfflor med sylt å grädde. Det är inte varje dag man blir bjuden på det inte. Gott var det och så blev det lite kaffe och några pepparkakor efter det. Vid 18-tiden brummade jag hem till Viktor med bilen och så drog vi på oss overallerna för att dra till skolan där det vankades spelkväll. Inte mycket till spelkväll, de satt och spelade fifa inne i en sal så jag och viktor drog ner till kontoret en sväng och snackade lite med sofia. Sedan drog vi hem. Det var min dag det i stora drag, extremt intressant.
Nu skulle jag haft en bild på en våffla eller en snöstorm men det hade jag inte så då fick det bli en helt random bild på Malena helt enkelt :P

M som i Malena

Love
//Sofy

1 kommentar:

Malena sa...

HAHA jämför du mig med våfflor och snöstormar, tack du :P