onsdag 17 november 2010

Harry Potter and the deathly hallows

Ikväll blir det alltså Harry Potter på bio i mysig parsoffa med Viktor. Ska bli kul att se filmen men har en känsla av att jag bara kommer vilja se den sista delen som kommer i maj/juni på en gång. Jag gillar ju egentligen inte när de delar på det till två filmer eftersom att jag då inte kan få reda på "slutet" :P Jag som brukar ha tålamod men när det kommer till filmer så är det väl inte så haha. Nu ska jag snart käka lite sen blir det att åka och handla kryddor som ska användas för att göra egen glögg till helgen. Blir trevligt, är ett gäng som ska göra egen glögg. Perfekt att ge bort i julklapp, ett litet tips för de som har idétorka ;) Innan bio som är i natt så ska vi nog käka på puben i alla fall. Tur att jag har mina jobbarkort ibland!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: