torsdag 18 november 2010

hur var filmen då?

Jo, Harry Potter igår var faktiskt rätt bra tycker jag. Det var en hel del skrämselscener, man visste att ormen skulle hoppa upp men lik förbannad blev jag skiträdd hahaha. Hoppade till några gånger under filmen. Animationerna i den här filmen är inte alls i samma klass som i de andra filmerna tycker jag, okej ormarna är rätt bra gjorda och så där. Men Dobby känns inte superbra gjord i närbild och det sämsta var Dombeldors grav, den var riktigt B tyckte vi som var och tittade på filmen. Det visade sig att det inte bara var jag och Viktor som var och kollade på filmen, även Sudden och hans kompis, Annsi och Anders var också där. Fast Annsi och Anders satt i salong 1 vi andra i 2an.

Men filmen var i alla fall bra, men känner ju inte sån där dölängtan efter den allra sista filmen som jag trodde att jag skulle göra men nog vill jag se den allt. Det spännande att se slutet!
Nu ska här pluggas hela dagen, har 3 uppgifter som skulle lämnas in klockan 12 mitt på dagen. Vem sätter inlämning klockan 12 på dagen?? Det brukar var 23.59 på kvällen! Men i alla fall så ska alla uppgifterna bli klara idag så det är bara att kämpa på :)


Love
//Sofy

Inga kommentarer: