måndag 8 december 2008

Ja.. en måndag helt enkelt..

Kom hem för en liten stund sen från att ha varit på Nordic. Jag och Miia skulle vara lite hurtiga och träna, vi hade tänkt oss lite affrodans men icke då. Den var totalt inställd och vad var det istället då? jo, yoga.. inte riktigt samma grejj så vi bestämde oss för att stå och trampa på de lite jobbigare maskinerna. Svettigt blev det i alla fall så nu är det dags att hoppa in i duschen snart.

Vad har min dag annars innehållit då? Jo, jag har varit i skolan större delen av dagen. Gjort lite måttsättningar på ritningar. Åkt med lite folk från klassen till ikea och käkat en 5-kronors korv. Hjälpt Cissi med lite kassör-grejjer.. druckit kaffe. Ja det är väl vad jag gjort idag. Mycket intressant :P

Jag har dessutom bestämt mig för att ha en temafest på min födelsedag, för i år(läs nästa år) fyller jag år på en lördag och det är ju absolut inte alla gånger man gör det. Blir super hero party. Kommer nog bli skoj. Säger man det till folk nu så har de ju lite tid på sig att fixa utklädnad också =) för utklädd ska man vara om man ska till mig den lördagen. Ju mer utklädd desto roligare :D

jaja, nu är det duschen som gäller!

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: