måndag 29 december 2008

"Skotran"

Idag har varit en riktigt fin dag. Solen har varit framme hela dagen och det har varit satans kallt skulle man kunna säga :P
Jag har tillbringat dagen med att vara hos farfar en vända och så har jag åkt skoter. Det är fan helt sjukt roligt att åka skoter! det gör jag alldelens för sällan.. kan ju bero på att jag bosatt mig nere i Kalmar där det inte finns mer än en pytteliten snöflinga om man har tur. Borde åka hem oftare på vinterhalvåret så jag får köra lite :P

Slänger upp lite bilder från dagen.. sen är det dags att sova!



Sötaste Ellioten <3

Så fint hos farfar


Farfars hus


Of we go!


Hjälmar på!


Dags att köra ut skotern ur logen


På väg till farfar


Bilderna råkade komma i baklänges ordning men strunt samma.. orkar inte gör nåt åt det nu iaf för nu ska här sovas!

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: