måndag 15 december 2008

Måndag,.. igen!!

Idag är det måndag igen. Hjälp vad tiden går fort, alldelens för fort! Jag kommer ha fullt upp att göra nu de kommande veckorna. Har rätt så himla mycket att göra i skolan och sen kommer julen mitt upp i alltihopa. Jag har inte tid med jul just nu. Så ska man väl egentligen inte säga men det känns som att den är lite ivägen just nu.
Men det kommer i alla fall bli väldigt skönt att få komma hem en vända och jag hoppas på att få hinna åka skoter en vända i alla fall. Det är så grymt kul! Ska hjälpa annabanana också så att hennes lägenhet blir lite mer klar. Satsar på att få klart hennes vardagsrum och hennes kök i alla fall.
Det är fasen fruktansvärt stökigt här oss mig nu så jag ska nog ta ett rejält ryck och röjja upp lite här innan jag ska träffa mia. Sen blir det skolan ikväll som gäller och börja modellera vårat projekt.

Jaja nu ska här sättas fart, på med musiken!

Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: