tisdag 2 december 2008

Struktur? ja tack!

Nu är det dags att ta och strukturera upp mitt liv en aning.
Vart har den Sofia som fanns förra året tagit vägen? Hon som försökte vara lite ambitiös i skolan? Ja den här hösten verkar hon inte ha existerat mycket. Det kan bero på att jag engagerat mig i massa andra saker och bara lagt fokus på så mycket annat än mig själv som det bara gått.
Nu har jag dock bestämt mig för att göra ett försök till att skärpa till mig och kanske inte engagera mig så mycket i saker utanför skolan utan mer fokusera på mig själv och att få ordning på livet efter en höst där det hänt alldelens för mycket saker.
Jag har tillåtit för mycket saker att hända i mitt liv som jag normalt sett antagligen aldrig skulle ha gjort. Det är dags att sätta stopp för sådana saker, jag har redan börjat med det och det kommer bara att bli bättre. Det är dags att sträva efter ett mål som finns väldigt långt bort men det går att nå det. Men det krävs att det blir en rejäl skärpning och lite mer struktur i livet!

Jag kommer streta på mot de där målet..

Over & out!

//Sofy

Inga kommentarer: