fredag 5 december 2008

Omväxling förnöjer?

Jaha, då har jag gjort om lite på mitt utseende på bloggen (igen). Omväxling förnöjer, eller? haha jaja, är inte bara den som fått ett lite nytt utseende. Igår beslöt jag mig för att gå coh klippa mig. Vandrade in på en frisörsalong och frågade om de hade några lediga tider och ja, en timme senare satt jag i stolen och fick håret lite klippt. Ny lugg och allt och än så länge är jag nöjd med den så det känns bra. När jag kom hem rotade jag fram en hårtoning som jag hade i badrumskåpet och hade i den i håret så nu känns det lite nytt och fräscht.

Vad mer för bus har jag hittat på sen sist? Jo jag och Cissi-gumman har gjort i ordning varsitt pepparkakshus igår. Det blev så fint så, lite mysigt att göra pepparkakshus. Dock har jag inte fått hem mitt hus till mig. Det står kvar hos Cissi. Det är ju lite svårt att bära det i handen ända hem till mig.

Nej nu ska jag pyssla med lite idéer som jag har som jag inte kan skriva om här.. *hemlighetsfull* :P


Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: