onsdag 2 februari 2011

En ny solig dag!

Vaknade imorse när Viktor skulle iväg till skolan vid 8-tiden var det och sen tänkte jag att jag skulle sova en timme för att jag hade ställt klockan på 9 för att jag skulle komma igång med dagen i tid men tydligen så har jag somnat om så hårt att jag inte ens hårt min klockan vid 9. Vaknade istället ungefär en timme senare och kom igång med dagen mycket senare. På nåt vis så verkar mitt plugghuvud inte fungera fören på eftermiddagen i alla fall för det går så mycket bättre på eftermiddagarna/kvällarna än annars. Försöker få ordning på alla artiklarna malena skickat över och sedan även bäckerna. Jag har ju prickat ut lite bra saker i böckerna men sen ska ju allt skrivas ihop till nåt bra och vettigt.

Om en stund ska jag, Viktor och Anna ut i det härliga solskenet och ta en promenad. Man måste ju passa på när det är så här underbart väder ^^

Nu tillbaka till artiklarna och böckerna!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: