måndag 7 februari 2011

Home sweet home?

Nu är jag hemma i Ludvika igen, har vart det från i torsdags i och för sig. Har intagit Anna lägenhet för tillfället eftersom att hon är på kurs fram till onsdag. I igår var jag till mamma en sväng och fick lite försenad födelsedagstårta, den var mumsig! Mosad banan och vaniljkräm inuti, älskar mosad banan i tårtor! hihi ^^

Sen har jag lyckats gått och blivit förkyld också, vilket resulterar i att jag inte kan sova på nätterna. Bara ligger och river i halsen och näsan rinner som en kran så natten till idag blev det inte många timmars sömn men trots det så känner jag mig inte så trött och det är ju bra. Jag har även varit på min första ljusbehandling, jag fick stå hela 10 sekunder inuti den där grejjen. 80 kr för 10 sekunder, rätt dyrt minutpris på det hahaha. Sen var jag även och hämtade ut min nya salva till ansiktet, shit den kostade 373 kr för 30 g.. hualigen, blir pankrutt på mina salvor och behandlingar. Men om det fungerar så är det ju värt varenda krona.

Nu ska jag snart iväg på mina andra behandling, får se om det blir 10 sekunder idag också eller om det blir några sekunder extra. Sen blir det en fika med Marre, trevligt.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: