måndag 14 februari 2011

Lila vatten!

Ja som ni ser så har jag fortfarande inte ändrat designen ännu men jag lovar att det kommer ske inom en snar framtid. Jag måste bara ha lite inspiration =)

Idag har i allfall varit en rätt bra dag. Började dagen med att få blommor till dörren av sötaste Viktor. Sen var det dags för ljusbehandling nummer 5 iraden av alla. När jag kom dit så frågade hon som vanligt hur det var med huden och så där och då sa jag att den har varit hemsk i helgen och då tyckte hon att jag skulle få testa att bada i deras bad med olja å salt i. Jag tackade snabbt ja! Jag gör vad som helst för att lindra den hemska klådan jag haft de senaste dagarna. Det här badet var lite speciellt, det var nämnligen helt lila och då menar jag mörk lila. Spännande värre. Hon berättade även att när jag kommer kliva upp ur badet kommer jag se ut som att jag varit på cran canaria. Det var riktigt avkopplande att ligga i det där badet, 35 grader varmt och lugn och skön musik. Blev även tillfrågad om jag vill ha kaffe eller så men jag tackade nej. Jag ville bara njuta av mina 15 min i badet. Men oh my god hur jag såg ut när jag lämnade badet hahaha. Det såg ut som att jag varit på en spraytanning som gått väldigt snett hahaha Men jag tror i alla fall att det har hjälpt klådan lite så nu kanske jag ska få bada lila bad en gång i veckan också. Inte mig emot ^^
Efter det promenerade jag och Maria och hämtade Ellioten hos Anna sen gick vi hem och lagade mat och sedan blev det en powernap innan jag gick upp till skolan för att träna lite med Marre och Linn. tror bestämt att jag kommer ha lite träningsvärk imorn, den är så välkommen så :P På kvällningen har jag nu sökt lite jobb men ska snart lägga huvudet på kudden och sova tills 9.00 imorn sen ska jag upp och hoppa för att skutta hela vägen ner till af.


Love
//Sofy


Inga kommentarer: