tisdag 1 februari 2011

Not my day...

Dagen började bra med att vara lite hundvakt och så där till Vincent men huvudet var segt redan från starten av dagen. Så jag somnade så klart mitt i pluggandet, fräste som en katt när Anna ringde och mådde allmänt dåligt av allt som snurrar i huvudet. Allt blir för påfrestande och påträngande och det resulterar i en fräsande icke glad utan ledsen Sofia. Fy fan säger jag bara! Tvi och blä! Men det ska väl finnas ett slut på det också, så jag får stå ut tills dess. Synd om folk i min närhet bara ibland. Jag hatar att vara sån också, jag vill väl vara glad och sprallig och inte en sur bitterkärring. Så får hoppas på nån form av ändring snart! Men som tur är så är jag ju inte en fräsande bitterkärring så himla ofta.. bara lite oftare just nu hahahha

I alla fall så kom jag och Viktor fram att vi skulle äta mat på ikea idag så vi drog dit vid 18-tiden och käkade middag, 16 kronors köttbulletallrik med mos. Mumsfilibabba. Vart till och med en liten efterrätt, chokladmousse för hela 8 kr! Omg! ;P Efter att vi kom hem så har pluggandet fått dra igång på allvar för då hade huvudet bestämt sig för att börja fungera igen. Men finns ju inte en chans att jag hinner ikapp med gårdagens arbete också men jag har kämpat på så gott jag kunnat i alla fall. Ska nog alldelens snart ge upp för att slänga mig i sängen och sträcka ut ryggen och sova.

Har förhoppningsvis en bättre dag imorn!:)

Love
//Sofy

Inga kommentarer: