onsdag 2 februari 2011

Sista natten.

Nu är det sista natten i Kalmar på ett tag, eller ja på ovis framtid heter det. Jag skulle gärna stanna kvar men jag måste hem och börja gå på mina ljusbehandlingar för att se om jag kan lyckas på lite lindrigare eksem. Sen måste jag ju hem å göra klart Anna stolsöverdrag och självfallet se efter min älskling Elliot. Men kommer sakna Viktor, väääldigt mycket. Men det löser sig på nåt vis så att jag kan åka ner hit igen om inte allt för lång tid.

Idag har jag i alla fall pluggat lite, varit ute på en rätt kort promenad på grund av att det blåste rätt kallt när vi gick runt vid slottet. Kanske var ett dumt val av ställe att gå vid när det blåser lite eftersom det ligger vid havet men trevligt var det i alla fall. Anna slängde ihop en kladdkaka efter promenaden och sedan blev det att gå till puben för att gratulera Cynthia en sväng. Hon fick en färgfemma sen var hon glad i hatten, hej å hå! hahaha Jag och Viktor drog hem efter en stund och det hade tydligen blivit lite livat en stund efteråt mellan vissa så att det nästan hade blivit slagsmål. Ujuj..

Nu ska jag nog ta och borta av tänderna och krypa ner i sängen och mysa med Viktor. Upp och packa imorn i någorlunda bra tid så att det slipper bli stressigt =)


Love
//Sofy

Inga kommentarer: