tisdag 1 februari 2011

Tidigt.. för att vara mig iaf!


Idag blev det då som jag skrev i föregående inlägg en tidig uppstigning. Klockan halv 9 gick jag upp och började grejja i ordning mig, och ja det är tidigt för att vara mig den senaste tiden! Anledningen till att jag/vi gick upp tidigt idag var ju för att vi är hundvakt idag till Vincent. Han är som en stor vit nallebjörn men jag låter bli att gosa för mycket eftersom att jag är lite allegisk mot hund. Konstigt eftersom jag har en egen hund? Ja det kan man kanske tycka men min egna hund fäller ingenting och har en ras i sig som ska vara "allergivänlig" och ja, jag vet att det egentligen inte finns nåt som heter så för hundar är inte allergivänliga men ni fattar grejjen.. I hope.

Har börjat plugga lite i alla fall men det går seeegt idag av nån anledning. Menmen, det lossnar väl snart. Så här ser Vincent ut btw:


Love
//Sofy

Inga kommentarer: