torsdag 10 februari 2011

Inskriven = check!

Ja från och med idag är jag inskriven på arbetsförmedlingen och där med officiellt arbetslös. Hahaha har ju varit det ett tag men småpluggat lite men nu blir det i alla fall möte på tisdag. Får väl hoppas att det inte blir allt för långvarigt där som inskriven, det visar sig. Var in där idag för att det inte fanns nån tid att boka när jag försökte i förrgår via nätet och jag må ju säga att det finns kärringar och så finns det kärringar. Jag skulle ta en dator där enligt han som satt i informationen och så var jag tvungen att ha mitt lösenord och jag trodde att de menade det där kortet som jag fått från dem med massa siffror på så jag sa att ja, det kommer jag nog inte ihåg och då börjar en kvinna på andra sidan lokalen att lägga sig och sa att jag minsann MÅSTE komma ihåg mitt lösenord hela tiden å blablabla. Ju mer jag tänker på det desto mer förbannad blir jag, jävla kärring jag skulle vilja se dig komma ihåg alla lösenord som jag redan har i huvudet. !"#¤%&/()==)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?"#¤%&/()=!!!! Så nu har jag skrivit av mig det och tanken är slängd i soptunnan så nu är jag glad igen ;P
Jag vill ju gärna jobba så jag ska försöka vara flitig med mitt jobbsökande! Har varit och hälsat på mamma en sväng idag också i snövädret, fy så vägarna ser ut! Elliot fick stanna kvar hos mamma. Nu blir det till att sova snart för imorn är det dags för number 4!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: